2012. március 23., péntek

19 rész.-Ebéd

A fiúk beözönlöttek a házba, én pedig mindegyiknek adtam egy puszit és egy ölelést. Liam talán mindkettőböl egy kicsit nagyobb adagot kapott. A srácok bemutatkoztak anyának, de sajnos nem sokat értettek abból amit anya mondott. Eléggé franciás akcentusa van, és nehéz megérteni amit mond, ráadásul nem igazán bezsél angolul, tulajdonképpen soha így mindig van néhány szó amivel ki kell segítenem. A skacoknak lefordítottam hogy anya mit akart mondani és már vágódtunk is be az étkezőbe. Anyu valami francia izét csinált (nem tudom mi a neve, pedig gyerekkoromban is mindig francia katyvaszt ettünk..), nagyon jó volt Niall repetázott is...mondjuk, ő mikor nem ?
-Köszönjük Angie néni, nagyon finom volt.-mondta Louis gyerekes hangon, amitől alapból mosolyra húzódott a szám. Anya egy másodpercig értetlenül nézett rám, próbáltam elmutogatni hogy mit kell mondani ilyenkor, de nem értette. Végül megvonta a vállát, és megszólalt.
-Vous êtes le bienvenu, mais s'il vous plaît carquois.(Nagyon szívesen, de kérlek tegezz.)-mondta mindezt olyan hangsúllyal és akcentussal amibe még én is beleremegtem. Imádtam ahogy beszél, senki nem beszél úgy franciául mint ő. Meg kéne már szoknom 17 év után, hisz mikor Londonban éltünk, akkor is franciául beszéltünk egymással, de ezt nehéz megszokni. A fiúk egy percig csak tátott szájjal néztek, majd rám pillantottak. Én csak megvontam a vállam. Utána megtapsolták, amin jót nevettünk.
-Amúgy mit mondott ?-kérdezte Zayn suttogva. Mosolyogva elmondtam neki, majd mikor megértette visszaült a helyére.
-Tudod Chery, én még soha nem hallottalak franciául beszélni.-mondta Harry ölbe tett karokkal.
-Valóban ?-kérdeztem.-Pedig sokat káromkodok franciául.-jelentettem be büszkén.
-Az csak motyogás.-mondták a fiúk egyszerre. Utálták ha motyogok, pedig sokat csinálom, és általában ha hangosan mondanám akkor se értenék. Eközben anya összerakta magában hogy mit beszéltünk előbb, és nekem támadt. Utálta ha káromkodok, mert hogy az nem szép, pláne nem franciául mert bemocskolom ezt a szép nyelvet blablablaaa. Majd jött a veszekedés, ami a fiúknak úgy hangozhatott mint egy olasz família veszekedése, ugyanis nem értettek semmit. Én csak mondtam, mondtam franciául a magamét, a végén már olyan gyorsan mondtam a szavakat hogy magam sem értettem hogy mit mondtam. A veszekedést Niall egy határozott kéz emeléssel megállította. Mindketten elhalgattunk majd rájuk néztünk. Mind az 5 srác úgy nézett mintha kisértetet látna, de ugyanakkor tökre látszott rajtuk h élvezik. A nap hátralevő részében beszélgettünk, majd három órakor úgy döntöttem mégis hazamegyek a fiúkkal. Anya a fürdőszobában sürgölődött amikor bementem.
-Anya.-mondtam olyan hangon amiből simán kivehető hogy akarok valamit.
-Igen kicsim ?-kérdezte ragyogó szemekkel.
-Azt hiszem....ma mégis otthon alszom.-nyögtem ki....anya egy másodpercig csak nézett, majd megszólalt.
-Dehát ez az otthonod.
-Nem, anya. Már nem. Én ezt a házat már csak hobbiból tartogatom.
- Az az otthon ahol a családod van, tehát itt....legalábbis most.-mondta idegesen.
-Nekem már ők a családom.-vágtam rá.
-Rendben, menj, nem húzom ezen az egészen magam feleslegesen.....ezeket a tetkókat nem szeretnéd magadról végre levakarni ?.-kérdezte erőteljesen a kezemre fókuszálva. Értetlenül a kezemre bámultam. Annyira nem volt sok rajta. Az 50 valahány tetkóm ellenére, nem úgy néztem ki mint Kat Von D. A kezemen összevissza voltak a dolgok ráadásul csak az alkaromon. A két vállam szabad marad, majd később megcsináltatom.ha egy hosszú ujjút, egy farmert és egy edző cipőt felveszek nem is látszik semmi....kivéve a nyakam. Meg a két kezem. Kéne egy kesztyű is mert az összes ujjamon van valami. Mindeggyik végén egy szívecske lejjebb pedig valami édesség. Ezt anno az exeim emlékére csináltam. Rájöttem hogy pont 10 darab van, és "feltétlen szükséget éreztem arra hogy megcsináltassam." De nem bánom. Tök cuki...hahaha.
- Tudod, ezek tetkók, nem jönnek le vízzel.-mondtam unottan. Ő csak mosolygott eggyet és bement a hálójába. Összecsomagoltam majd köszönés nélkül elindultam a fiúkkal. Nem érdekelt. Ismét.
~Vége.
Vanda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése