2012. február 5., vasárnap

12.rész-Takarítás

Tíz percen keresztül öleltük egymást, majd felsóhajtott.
- Mi az?- kérdeztem aggódva
- Mennem kell .- válaszolt vissza szomorúan
- Okés, nem baj, majd holnap beszélünk. Gyere át olyan 11 körül és majd kajolunk valamit, okés ?-mondtam vidáman.
- Okés akkor 11 körül itt leszek!
Megcsókoltuk egymást majd elment. Befutottam a házba és a telefonomért kaptam. Sophie-t hívtam, aki szempillantás alatt ott volt nálam. Ahogy belépett a házba köszönés nélkül csak annyit tudott mondani, hogy:
- Mesélj el mindent!
Felnevettünk.
-Okés de előbb vedd le a cipőd meg ilyenek.-mosolygtam rá
- Hű de rendszerető lettél ! – jött a gúnyos válasz
- Hát az!- válaszoltam egyszerűen
Egész éjszakát átbeszéltük Sophie-val. És mivel nem engedtem meg, hogy hajnali kettőkor elinduljon ezért ott aludt nálam. Reggel kaptam egy sms-t, a takarítónőmtől. „ Nem tudok ma menni mert közbejött egy családi ügy. Nagyon sajnálom.” Hát de jó gondoltam magamba. Tiszta kosz a lakás. Ez még önmagában nem lenne olyan nagy gond mert még kibírtam volna egy napig. De ma jön Liam. Berontottam a szobába és lerántottam Sophie-ról a takarót.
- Kelj fel! A takarítónőm lemondta és ki kell takarítanunk a lakást!
- Jól van 5 percet kérek még ! – válaszolt mogorván.
Én gyorsan felöltöztem. Egy cicanacit vettem fel , egy fiú pólót, mellesleg pont azt ami múltkor Liam-en volt. Még mindig éreztem az illatát benne. A hajamat felkötöttem és egy kendőt raktam bele. Elfutottam a takarító felszerelésért majd ránéztem az órára. 9 óra van . Te jó isten, hogy fogom én ezt a házat kitakarítani 2 óra alatt ?! Letelt az 5 perc . Berontottam ismét a szobába és beugrottam Sophie mellé az ágyba és a fülébe üvöltöttem.
- Kifelé az ágyból most !
- Hol vagyok a katonaságnál?
- Majdnem ! – mosolyogtam rá.- Ma jön Liam légyszíves segítened kell kitakarítani ezt a házat !
- Okés, felöltözök és kezdem a konyhával.
- Oké megyek a nappaliba. Kiálts ha kell valami.
Lefutottam a nappaliba és nekiálltam porszívózni. Te jó isten, már fél tíz volt. Ahogy a nappalit befejeztem a fürdinek álltam neki. És csöngettek. Gumikesztyűvel a kezemen és tiszta vizesen futottam át a folyosón és ajtót nyitottam. Liam volt az.
- Hát te? – döbbentve néztem – Nem 11-et beszéltünk meg ?
- De már 11 van! – mosolyogva közölte velem. – Bemehetek ?
- Persze gyere csak !- Úgy néztem rá mintha nem láttam volna még fehér embert. 11 óra ? Most ? Ajjaj.
Megcsókolt, én meg csak mosolyogtam.
- Hogy, hogy takarítasz?
- Hát , lemondta a takarítónő és mivel megbeszéltük, hogy jössz ezért nem hagyhattam koszosan a lakást. De már szinte kész vagyunk.
- Vagyunk? Miért ki van még itt?
- Gyere, bemutatom a legjobb barátnőmet Sophie-t.
- Szia! Sophie vagyok, sok mindent halottam már rólad!-mondta vigyorogva.
- Szia! Ennek örülök, remélem csak jót! – mosolyogva válaszolt Liam
Sophie a szemöldökét felhúzva belekezdett volna mesélni, hogy miket mondtam de én csak megráztam a fejem és szerencsére vette a jelet.
- Na én nem is zavarok tovább!
- Okés, köszi szépen a segítséget. Liam menj be a nappaliba mindjárt megyek csak kikísérem.
Liam bement a nappaliba és elkezdett a telefonjával babrálni. Reméltem, hogy nem a srácoknak smsezik, hogy itt takarítok meg minden.Elköszöntem Sophie-tól, majd kikísértem. Visszamentem a nappaliba.
- Rendeltem kaját. Pepperónis pizzát, remélem szereted.
- Igen, az a kedvencem ! – mosolyogtam.
Végre! Itt van még egy dolog ami közös bennünk.
- Egy perc és jövök csak átöltözök mert tiszta kosz vagyok!
- Okés de siess vissza!
Elrohantam a nappaliból. Elég viccesen nézhettem ki két sárga gumikesztyűvel a kezemen. Gyors összepakoltam a fürdőszobából a takarító cuccokat és elrohantam átöltözni. Hallottam, hogy csöngettek biztos a Pizza az.
- Elintézed ?- kiabáltam a gardróbomból
- Persze. – jött a válasz
Én persze mint mindig, nem tudtam mit vegyek fel. De már lennt várt Liam mert farkaséhes volt.
~Vége
Orsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése