2012. február 4., szombat

7.rész-A félreértés

Lefekvés után nehezen tudtam elaludni 5 fiú társaságába, de főleg zavarba voltam hisz Zayn és Liam között feküdtem. Nem tudtam melyik oldalamra forduljak. Zayn felé esetleg Liam felé, vagy a plafont bámuljam vagy nyomjam bele a fejemet a párnába?. Liam mellett döntöttem. Csukott szemmel fordultam felé úgy tettetve mintha aludnék. Mikor már a többiek elaludtak ki mertem nyitni a szemem. Liamet néztem aki olyan cukin aludt. De mégis még mindig nem bírtam aludni mert Louis elkezdett horkolni. Elgondolkoztam, hogy itt hagyjam őket vagy maradjak. Liam közelsége miatt maradtam. De abban a percben hirtelen izgatottság töltött el. Zayn hátulról lassan de biztosan átkarolt. Nem tudtam eldönteni, hogy csak az alkohol volt e benne vagy öntudatból csinálta. Óvatosan kikúsztam az ágyból és lementem a konyhába. Lent öntöttem magamnak egy pohár tejet és beraktam a mikroba melegíteni. Neszre tettem szert. Hallottam, hogy valaki jön le a lépcsőn. Megijedtem de mégis reméltem, hogy nem Zayn legyen az. De ő volt. Úgy tettem mintha nem hallottam volna a jöttét. Kivettem a mikróból a meleg tejet és elkezdtem szürcsölni. Egy rövidnadrág meg egy póló volt rajtam, de ő félmeztelen volt. Mint már korábban említettem nekem az ilyen típusú srácok jönnek be. DE most én Liammel „járok”. Egyre közelebb és közelebb jött és egyszer csak átkarolt hátulról. Egy kicsit kiöntöttem a meleg tejet a lábamra hisz megijedtem. Nem tudtam, hogy mit tegyek. Az volt a leg logikusabb, hogy ellököm magamtól, így hát ezt tettem.
- Ezt miért csináltad?
- Tudom, hogy bejövök neked és, hogy engem szeretsz!
- Csak az alkohol beszél belőled !-válaszoltam egyszerűen.
Ez még alapjárat nem lett volna „akkora” gond de mégis az lett belőle. Liam látta az egészet. De azt már nem, hogy lekoptattam. Elfutottam a konyhából otthagyva Zayn-t. Szerencsére utolértem Liam-et, már a kocsifelhajtón állt. Vacogva odamentem hozzá, hogy elmagyarázzam neki, hogy mi is történt.
- Nem az történt amire gondolsz! Ő támadott le !
- Persze, a legjobb barátom rámozdul a barátnőmre.
- Tudod mit ha nem bízol bennem akkor nincs is értelme ennek a kapcsolatnak !
Azzal otthagytam. Felszaladtam az emeletre a fürdőszobába. Furcsa, de elkezdtem sírni. Kopogtak az ajtón.
- Ki vagy?
- Louis és Kevin a galamb ! Bejöhetek?
- Persze gyere csak .
- Mi történt? Miért ment el Liam? Miért sírsz?
- Hát, lementem inni egy pohár tejet és Zayn utánam jött és átkarolt hátulról. De Liam látta az egészet. És én próbáltam neki elmagyarázni de nem hitt nekem.
- Óóó hát már értem hát sajnálom megpróbálok beszélni Liammel ha szeretnéd?!
- Köszi az jó lenne!
Louis megölelt. Felmentem a saját szobámba és ott maradtam reggelig. Mikor reggel lett lementen. A fiúk még aludtak . Liamet kerestem hátha visszajött de sajnos nem így lett. Nem tudtam mit csináljak, így hát rendeltem kaját a Nando’s-ból és le ültem tv-t nézni , de nem tudtam nagyon odafigyelni hisz csak Liam járt a fejembe.
~Vége.
Orsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése