2012. február 2., csütörtök

5.rész-Első randi.

Mától ketten írjuk.:)) (Vanda,Orsi
Természetesen ők voltak azok. Furcsa de egy levelem is jött Liam-től. Először nem mertem megnézni de mégis furdalt a kíváncsiság. Hosszas töprengés után kinyitottam. Igazából csak annyit írt, hogy jó volt engem megismerni és, hogy nagyon jól telt velem a napja. Mégis a levél olvasása közben reméltem, hogy valami mást is fog írni. És hát a szöveg végén írt is, méghozzá azt, hogy szívesen találkozna velem még egyszer valahol kettesben. Hirtelen izgatottság tört rám belülről még hogyha ez nem is látszott annyira. Rögtön a szekrényemhez futottam és a ruháimat kezdtem nézni, és közben gondolkoztam azon, hogy mit is kéne felvennem a találkozásra. Igaz, hogy még időpontot nem beszéltünk meg de én már úgy tettem mintha rögtön indulni kéne. Hosszas izgalommal dús pillanat után lenyugodtam és hát megnéztem a neten, hogy kik is ők . Úgy csináltam mint egy rajongó. Végignéztem az összes videón naplójukat egytől-egyig, és egyre többet kezdtem érezni Liam iránt. Így eltelt egy-két óra miután rájöttem, hogy válaszolnom kéne neki a levélre. El is kezdem írni a következőt:
Nekem is nagyon jól telt a napom veletek és szívesen benne vagy a találkozásba kettesben.
A levelet elküldtem neki majd kikapcsoltam a gépet. Elmentem lefeküdni remélve, hogy hamarosan válaszol a levélre, de mégis nehezen tudtam elaludni mert csak rá tudtam gondolni.
Reggel mikor felébredtem az volt az első, hogy megnézzem a facebookom. Igaz alig láttam ki a fejemből olyan kómás voltam de muszály volt megnéznem, hogy írt-e. És hát nem kellet csalódnom jött egy levelem tőle. Ismét rám jött az izgatottság. Azt írta, hogy akkor találkozzunk ma délután 3-kor kint a tisztáson és viszek kaját meg minden. Olyan boldogság töltött el amilyet az x faktor óta nem éreztem. Leírta a telefon számát, hogy írjak neki, hogy megyek e vagy nem. Rögtön nyúltam a telefonom után, hogy írjak neki. Miután megírtam az sms-t elmentem a szekrényemhez és ruhát kerestem. Kikészítettem a ruhát ami a következőt tartalmazta: egy superman-es, egy piros Jack Wills-es pulcsi csőnadrág és a szokásos fehér Converse cipő.
Megreggeliztem, utána felöltöztem és dobtam egy kevés sminket de csak kizárólag szolidan. Miután elkészültem kocsiba ültem és mentem meginni a szokásos kávémat a Starbucks kávémat. A többi időmet vásárlással töltöttem. Úgy eltelt az idő, hogy háromnegyed kettőkor néztem az órámra és azonnal rohannom kellet. Kocsiba ültem hazadobtam a cuccot és már rögtön indultam is a tisztásra. Negyed órás késéssel értem oda. Átgyalogoltam az erdőn és amikor megláttam, hogy ott ül a kockás pléden ismét elkezdtek a pillangók repdesni a hasamba.
Elindultam felé de nagyon remegett a lábam, reméltem, hogy eljutok odáig és nem ájulok el közben. Ahogy odaértem hozzá felpattant a lepedőről és köszönt.
- Szia Chery!
- Szia!
- Őszintén azt hittem. Hogy nem fogsz eljönni.
- Miért nem jöttem volna el?! Amúgy bocsi, hogy késtem csak nem figyeltem az időt vásárlás közben.
Folyton beszéltünk nem volt kínos csend soha. Liam meg is jegyezte, hogy jó a pulcsim. Egész véletlen de rajta is piros Jack Wills-es volt. Amint befejeztük a pikniket még sétáltunk egyet a tisztás körül és egy pataknál lyukadtunk ki. Felmentünk a patakon átívelő hídra. Tisztára úgy éreztem magam, mint egy filmben. De lassan végződnie kellet ennek a délutánnak mert neki mennie kellet a fiukhoz. Köszönés képen kaptam tőle az arcomra egy puszit és mondta , hogy majd még beszélünk.
Visszamentem a kocsimhoz és hazamentem. Ennél jobban nem is alakulhatott volna a napom. Végre boldognak érzem magam az életben a szörnyű gyerekkorom után! Mikor hazaértem egész végig facebook-on lógtam várva, hogy feljön e. De sajnos életjelet se mutatott. Bár kicsit csalódottan feküdtem le aludni de tudtam, éreztem hogy ennek még lesz folytatása.
~Vége.
Orsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése