2012. február 3., péntek

6.rész-Újra velük.

Még este küldtem egy sms-t a legjobb barátnőmnek, hogy mindenképpen találkozzunk, mert sok mesélnivalóm van. Reggel a kapucsengőre ébredtem. Először, nemenyhén felkaptam a vizet, de mikor kinéztem az ablakon és megláttam hogy Sophie kinnt áll, minden harag eltűnt. Beengedtem, majd egy reggeli kíséretében elmeséltem neki...úgyköbö mindent.
-Ééés nagyon helyes ?-kérdezte Sophie izgatott hangon.
-Nagyon.-mondtam halkan, ábrándozva, mosolyogva, miközben a kávémat nézegettem.Helyes ?? Nem kifejezés.
-Hát drukkolok nektek-erre elmosolyodtam-Valamelyik illene hozzám ?-kérdezte. Tudtam hogy valami ilyesmi fog kijönni a dologból.
-Hát...nem tudom-jött a válasz. Tényleg foggalmam sincs. Sophiehoz egy diplomata szemüveges impotens hörcsög illik-sajnálom de ez az igazság-és nem egy olyan pasi mint pl.: Liam vagy Zayn.
Sophie olyan 11 körül hazament, én pedig a semmittevés közepette, kimentem a St.James Parkba. Ismét. Újra átmentem az összes helyen ahol eddig voltunk. Nagyon boldognak éreztem magam, attól függetlenül, hogy még nem is járunk....még...*gonosz kacaj*
A tó mellett megszólalt a telefonom. Imádkoztam hogy ne valamelyik családtag legyen. Persze a bátyáim lehetnek. De anyu, apu kíméljen. Ránéztem a telefonom kijelzőjére, és ott volt egy név, egy édes fényképpel.:Liam. Elkezdtem vigyorogni, és forogtam is eggyet mielőtt felvettem.
Haló.-mondtam.
Szia Chery.-mondta. A hangjából kivettem, hogy mosolyog.- A fiúkkal arra gondoltunk hogy átjöhetnél hozzánk megnézni egy filmet vagy ilyesmi.-megfordult velem a világ.
-Remek ötlet.-mondtam, de a hangomból ki lehetett számítani, hogy korán sincs vége. Ugyanis támadt egy remek ötletem.-De mi lenne ha ti jönnétek át hozzám ? Kicsit nagyobb a házam.-mondtam, s válaszul egy halk kacaj jött.- és akár ott is aludhatok. Elvégre csak 9 üres hálószobám van...
-Hmm...jól hangzik.-mondta-Mikorra menjünk, milyen filmeket vigyünk, és a legfontosabb...hova menjünk ?
Nevettem eggyet. Megbeszéltünk mindent, hogy este 7-re jöjjenek, hozhatnak bármilyen filmet, csak ne olyat amiben kutya van, és sírós. A címemet is megmondtam, és mikor letettem a telefont, sikítottam eggyet. Mindenki rámnézett, de őszintén...nem érdekelt.
Estére igazából már mindennel kész voltam, tűkön ültem, felöltöztem, persze nem kis estélyibe, hanem egy sima topba, egy farmerbe, és az otthoni mamuszomba. Készítettem elő popcornt, kólát., whiskyt, és sajnos a nagy izgalomban rá is gyújtottam egyszer.
Megcsörrent a telefonom. Liam volt az.
Na hol vagytok ?-köszöntöttem.
-Szia, ha jó helyre vezettél akkor itt vagyunk a kapunál. Nyitsz ?-kérdezte. A háttérben kocsi zúgást, és ordibálást hallottam.
-Aha, megyek.-mondtam, és lenyomtam a telefont.
Kimenve a kocsi lámpája eléggé világított, ezért inkább nem néztem rájuk, elég érdekesen néztem volna ki ezért inkább a kapu távirányítójával babráltam. Persze így is elég érdekesen nézhettem ki, mert a végén már össze-vissza csapkodtam, lóbáltam, és üvöltöztem mert sehogy se akart menni. A végén kinyílt, és egy percre rájuk pillantottam. Mindannyian szakadtak a röhögéstől. Kínomban egyszerűen meghajoltam és arrébb mentem. Mikor elmentek mellettem, láttam ahogy Liam rám mosolyog és integet. Vissza intettem, majd elindultam az ajtóhoz.
-Helóó.-jött a köszöntés Harrytől.-Baromi nagy ez a ház.Egyedül élsz ?-bólintottam-Hát...tudod...mi szívesen feltöltjük...-mondta Harry közel hajolva hozzám, ravasz mosollyal.
-Ne legyél már ilyen bunkó.-Szólalt meg Liam, és leadott egy tockost Harrynek. Mindenkiből kitört a nevetés. Végig ölelgettem az összeset, majd betessékeltem őket. Utolsónak Liam maradt, akit hosszan, erősen megöleltem.-Megvagy ?-kérdezte.
-Persze, miért ne lennék ?-mondtam mosolyogva.
Elindultunk mi is a házba. A nappalimban 4 darab sokkos állapotban lévő fiút találtunk. Egy másodperc múlva már 5-öt. Hát igen, általában ez a reakció a házamat illetően. Büszkén körbenéztem, majd felráztam őket a sokkból.
-Ez elképesztően jól néz ki.-nyögte ki Niall.-Kívülről is....de belülről.-csodálkozott.
-Na, válasszunk filmet.-tapsoltam eggyet. Erre a kijelentésre Louis egy halom DVD-t szórt ki a táskájából.-Válassz-szólalt meg. Most én voltam sokkban. Azthittem hogy hoznak kb. 3 filmet. Nem ennyit.
Végül a Paranormal Activity 3-at választottuk. Vagyis választották. Ugyanis én hevesen ellenkeztem, mert az első kettő résztől is bevoltam szarva, nemhogy egy olyan résztől amiben kölkök is vannak. Végül beadtam a derekam, olyan kijelentésekre, mint mondjuk "Ezt még mi se láttuk"(Harry), "Biztos hogy nem olyan ijesztő"(Niall), "Ebben nincsen kutya"(Louis), "Ne legyél beszari"(Zayn), vagy a legjobb...."Odabújhatsz hozzám ha félsz"...természetesen Liam mondta. Erre rögtön rávágtam hogy igen, és míg a fiúk a kanapémon ugráltak gyorsan beraktam a mikróba a popcornt, és előszedtem a poharakat. Míg a kóla kinyitásával szenvedtem, valaki hátulról megragadta a derekam, és visított eggyet. Szintén egy sikollyal válaszoltam, eldobtam az üveget, és megperdültem. Liam volt az, gonosz mosollyal az arcán. Általában az összes mozdulatától elolvadok, de ettől eggyáltalán nem voltam elájulva.
-Bocs.-mondta, még mindig vigyorogva.-Nem hagyhattam ki.
Gúnyosan visszamosolyogtam, és eszembe jutott egy remek bosszú. A kólás üveget felvettem a földről, és egy kicsit távol tartva magamtól kinyitottam. A kóla össze-vissza spriccelt, szerencsére leginkább Liamre ment. Pár percig még hagytam, aztán visszaraktam a kupakot.
-Bocs-mondtam gúnyosan.-Nem hagyhattam ki.
Liam csak mosolygott, ami fura volt, hiszen tiszta kóla volt.
-Hát...azt hiszem ezt megérdemeltem.-mondta miközben magára nézett.-Most gyorsan találd ki hogy mit csináljak mert ragadok.
- A gardróbból túrok neked valamit.-mosolyogtam.-Na gyere.
A nappaliban még mindig hülyéskedtek a fiúk, és mikor meglátták a fiúk Liamet, rámnéztek. Én csak megvontam a vállamat, mire hatalmas röhögés tört ki. Oda mentem a plazma tv-hez, benyomtam az xboxot, a kezükbe adtam 4 konzolt, és tudtam, egy ideig nem lesz velük probléma. Mindeggyik úgy nézett rám mintha gondolatolvasó lennék. Pedig csak sok pasi vett körül egész életemben.
Liamet föl vittem a gardróbomba, és mikor benyitottam, mondott valami "hűű" félét. Kicsit meg volt tömve szegény szoba, a falakon Gucci, Chanel, Louis Vuitton plakátok voltak és mindenhol csak ruha, meg cipő volt.
-Múltkor valahol errefelé, volt egy pasi póló.-mondtam miközben elkezdtem kotorászni a nagyobb pólók között.
-"Ex pasi" póló ?-kérdezte.
-Nem, "otthon egyszál bugyiban ülős, semmittevős" póló.-válaszoltam, mire elmosolyodott. Mikor megtaláltam, a kezébe nyomtam, a fürdőbe vezettem, és megmondtam:ha kell valami sikítson.
Amíg fürdött, lementem a fiúkhoz akik valami lövöldözős játékkal játszottak. Nem tudtam hogy van ilyenem.Mindegy.
Pár perc múlva felmentem. oda hajoltam az ajtóhoz, de nem hallottam víz csobogást, ezért félelem nélkül nyitottam be. Viszont amikor megláttam egy kicsit hátraléptem.
Ott állt, egy farmerben vizes hajjal, felsőtesttel, a levegő párás volt. én pedig az ájulás szélén voltam. Liam csak hátranézett, és mosolygott, mintha tökéletesen tudatában lenne azzal hogy milyen tökéletesen néz ki.
-Bocsi.-nyögtem ki végül.
-Semmi baj, ne viccelj.-mondta.- Amúgy is végeztem, úgyhogy mehetünk mondta.
Mégegyszer megtörölte a haját a törülközővel, majd elkezdte felvenni a pólómat. Bizonyára kicsi volt neki, egy csöppet, ezért a nyakánál eléggé sokat szenvedett, miközben én büntetlenül élvezhettem a kockás hasát. Miután belebújt ránéztem.
-Mehetünk ?-kérdeztem. Mosolyogva bólintott, majd elindult felém. Mikor mellém ért, eléggé érdekesen bugdácsoltam a földön lévő papucsaimban. Segítség képpen átkarolta a derekam. Ezt nem kellett volna. Ettől ugyanis csak, még szerencsétlenebb lettem.
Mikor leértünk, átkapcsoltuk a DVD-t, lehúztuk a redőnyöket és tök sötétben ültünk mire elkezdődött a film. Előtte még javában ettünk, ittunk, úgyhogy nem sok kaja maradt, és az alkohol készletemből is fogyasztottunk, ezért elég jó kedvűen álltam a horror filmhez. Liam mellett ültem elég szorosan, ami ebben az állapotban eggyáltalán nem zavart minket. Ráadásul korom sötét volt, ezért azt se tudtam hogy ki ül a másik kanapén. A film közepe fele, átkarolt és a fejét rámhajtotta.*i'm in heaven*
Az este egyébként jól telt, a filmen természetesen beszartam, ezért Liam egész végig támogatott. A jelenlétével.
Este, mivel nemcsak én, de Niall is félt ezért 6-an aludtunk egy ágyban. Ez volt életem legszebb estéje.
~Vége.
Vanda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése