2012. február 1., szerda

Bevezető-Én, Chery.

Becsukom a szemem. Újra élem a történetem. Újra élem a történetünket. Újra megrémít az a gondolat, hogy ő az enyém. Pont ő. Akiért millióan sóvárognak. És én az övé vagyok. Pont én. Akiért körülbelül ugyanannyian. Ez a mi életünk, a mi sorsunk hogy örökké együtt legyünk. De kezdjük el az egészet az elejétől...Tőlem.
Heló. A nevem Cherilyn Thorne. Röviden Cheryl Thorne. Még rövidebben Cher Thorne. De a Chery is megteszi. Egy átlagos angol tinilány vagyok. Vagyis voltam egészen 15 éves koromig, amikoris megnyertem az X Factort. Wáóh. Nem volt semmi. 17 éves vagyok. A szüleim (akik szintén híresek) Franciaországban élnek. Egész életemben csak repültem oda-vissza London és Párizs között. A nagyszüleim ott éltek, és anyukám francia, ezért szívesen mentünk vissza. Családi életem....egy nagy katasztrófa volt és lesz. Szüleim " szigorú nevelést" akartak nekem és a két bátyámnak (akik szintén híresek....genetika) adni....nos...ebből az elhatározásból a végén valami egészen más lett. Az egész talán azért volt mert egyszerűen...kamasz voltam. Lázadtam. És ez nekik nem tetszett. Tiltások, verések, ordibálások. Ennek hatására elég lázadó lettem. Még annál is jobban ami voltam. És hát...12 évesen egy illegális szalonban megcsináltattam az első tetoválásom. Aztán még eggyet. És még eggyet. Ma már ha jól számolom 45 tetoválásnál tarthatok.(képek hamarosan.szerk.) Ja és ne beszéljünk a piercingekről. Köldök-,Orr-,Nyelv-,Szám fölött is van egy, mindkét fülem végig van lyukasztva.TELJESEN. Mikor az x factorba jelentkeztem még az arcomon is volt kétoldalt, és a szemöldökömön is. Szüleim nem túlságosan örültek neki....ezt ne részletezzük. A suliban persze mindenki szekált, a tanárok fel akarták jelenteni a szüleim,pedig ők mondták hogy nem tehetnek róla, egyszerűen kezelhetetlen a gyerek. Igazuk volt. A stressz és a kiközösítés hatására elkezdtem magam vagdosni. Piáltam, cigiztem, drogoztam is, és mindemellett étkezési zavaraim voltak. 12 éves koromtól 15 éves koromig szanatórium hegyeket jártam meg. Miután kiszabadultam az utolsó szanatóriumból, a báttyáim elvittek Londonba. Ott éltem és megfogadtam, SOHA többet nem szólnak bele az életembe. Valahogy a szülők nélküli lét jobbá tett. Már nem piálok, csak alkalomadtán, nem drogozok,nincsenek étkezési zavaraim, nem vagdosom magam, és cigihez is csak ritkán nyúlok. A vágásaimat persze tetoválások fedik. Kivéve eggyet. A felső karomra hatalmas, ócsároló szöveget írtam a szüleimről, és nem akartam akkora tetoválást csinálni. A vállaim nem is voltak befedve amíg nem találkoztam vele...Így hát ez megmaradt. nem bánom. Emlékeztet hogy honnan jöttem.
Amúgy egy kicsit a külsőmről, és az elrontott belsőmről.
Eléggé mediterrán típusnak néznek ki, ami fura hiszen se Anglia, se Franciaország nem a nagyon barna lányokról híres. Csak a nagymamám Görög, de az már egy kicsit távoli. Tehát barna bőröm van és mindez mellé társul a szőkésbarna, csípőmig érő, szög egyenes, frufrus haj. Nem is kell mondanom, hányszor néznek szolizós p*csának, pedig szolárium közelébe életemben nem mentem. Na mindegy, az ő dolguk. Nem vagyok túl magas, ezért általában magassarkúban vagyok.
A belsőmről legyen elég annyi, hogy a történtekhez képest teljesen más ember lettem. Jó.:)
Ja, és mondtam már hogy híres vagyok ? :D
Iskola címén egy elég nívós gimibe járok. Egyedül lakom egy 10 hálós, konditermes, mindenes hatalmas luxus villában Londonban.
Na de elég ennyi rólam, jöjjön a történetünk.
~Vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése