2012. február 2., csütörtök

4.rész-A többiek.

-Jók a tetkóid-mondta mosolyogva, a kezemet figyelve. Automatikusan elrejtettem az asztal alá.
-Kösz.-motyogtam. Nem szerettem ha észreveszik őket, ami nem volt nehéz. Nem szégyelltem eggyiket se....csak fura.-Neked van ?-váltottam témát.
-Nem, nincsenek-jött az egyszerű válasz.-Majd ha okom is lesz rá.
-Hát, már van.
-Például ?-kérdezte mosolyogva.
-Híres vagy ?-kérdeztem vissza. Ez nem elég ok ? Mikor én megnyertem az x factort rögtön két szárnyat tetováltattam a hátamra. Ez másnak ilyen fura ?? Lehet hogy velem van a baj...
-Arról mégis milyen tetkót csináltassak ?-kérdezte. Csodálkoztam, de közben ezernyi gondolatom támadt.
-Hát lehet egy dalotokból részlet, vagy a nap amikor bejutottatok, vagy egy sima csoportkép...-soroltam. Elvégre ebben profi vagyok. Ezt már ő is tudja.
Hatalmasat mosolygott, majd kinézett a kávézó ablakán.-Itt vannak.-mondta, miközben az összes mosoly eltűnt az arcáról. Kinéztem, és megláttam 4 srácot. A 4-ből igazából csak egy volt szimpatikus. Mekkora mázlim van. Rájuk mosolyogtam, majd magabiztosan elindultam kifelé. Mikor kiléptem, olyan érzésem támadt mintha egy filmben lennék. A szél fújta a hajam, én pedig lassan mozogtam, mindeközben pedig csak vigyorogtam.A fiúk pedig leütött szájjal, zsebre tett kézzel néztek, és néha odasúgtak egymásnak valamit. Ez egy kicsit megrémített. Bevártam Liamet, és mikor mellém került oda hajtotta a fejét.-Nyugi.-mondta édes hangon. Csak bólogattam. Nem is az érdekelt hogy mit mondott, elvégre egyáltalán nem féltem, hanem az hogy egy centire volt az arcomtól.
Elindultunk a fiúk felé, akik már abbahagyták a sugdolózást, és mintha angyalt láttak volna bámultak.
-Helóó- mondták egyszerre, elég fura hangsúllyal.
-Sziasztok-köszöntem vissza ugyanazzal a hangsúllyal, mire elkezdtek nevetni.
-Chery, bemutatom ezeket a hülyéket-mondta Liam-Niall, Louis, Zayn, és Harry.
Niall egy szőke, piros pólós fiú volt. Nem ő volt a kiszemelt, de azért mosolyogva kezet fogtam vele.
Louis egy barna hajú srác volt, aki így közelről már tök jól nézett ki, és már a jelenléte is vicces volt. Gondolom ő a móka mester a csapatban.
A következő fiú, Zayn volt a kiszemeltem az ablakból. Ugyanolyan sötét bőre volt mint az enyém, fekete, felzselézett haj, és gyönyörű arc. Fura,valahogy mégse ragadott meg annyira. Persze Liam után ez nem meglepő.
Az utolsó Harry volt, akinek göndör, barna haja volt, és számomra egyáltalán nem szimpatikus arca. Mindeggyikőjüknek bemutatkoztam majd egy padra leülve dumáltunk. Nem tudom miért, de Liam próbált távol tartani a többiektől. nem feltünően, csak úgy hogy én észrevegyem. Pedig egészen megkedveltem a srácokat. Sőt, nagyon is. Köbö este 8-ig csak lézengtünk jobbra-balra, közben szétröhögtük az agyunkat, Zayn a tetkóimról kérdezett, neki is volt néhány, Harryvel Coldplayt énekeltünk, Louis vicceket mesélt, amiken valahogy csak én röhögtem. Lehet hogy a fiúknak már százszor elmondta. Niallel pedig spanyolul beszélgettünk, így idegesítettük fel a többieket. Még képet is csináltam róluk, ami azóta a telefonom háttere.:)
Elköszöntünk egymástól, ígérve hogy hamarosan, NAGYON hamarosan találkozunk. Hazafelé menet pillangók repkedtek a gyomromban, és csak mosolyogtam. Otthon egy percre még bekapcsoltam a gépem lefekvés előtt, elkezdtem követni mind az ötüket twitteren, és facebookra is felmentem.
5 darab felkérésem jött.:)
~Vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése