2012. február 4., szombat

9.rész-A próba.

Liammel voltam egész délután. Voltunk moziba, fagyizni amiből természetesen kajacsata lett.
Miután kidobtak minket a cukrászdából még sétáltunk egyet.
- Figyi, nincs kedved eljönni a próbánkra? –kérdezte Liam kedvesen
- De nagyon szívesen elmegyek!
- Okés akkor mehetnénk a te kocsiddal? Mert nincs kedvem Niall apjával furikázni és inkább vagyok veled.
- De mehetünk , ha nem kínos, hogy egy lány vezet . – válaszoltam neki gúnyosan
- Majd megpróbálok hozzászokni!- szólt vissza viccesen
El is indultunk a helyre ahol lesz a koncert. Mikorra odaértünk a fiúk csak hatalmas röhögésbe kezdtek majd kérdezve,hogy:
- Mi történt veletek?
- Hát csak kicsit nagyon jól éreztük magunkat!- válaszolt nekik vissza Liam.
- Ajj nem igaz kajacsata volt és én nem voltam ott !- szólt Louis bedurcizott hangon.
- Majd legközelebb ott leszel!- szóltam én
- Na de át kéne öltöznünk, hisz nem próbálhatok ilyen fagyisan !- mondta Liam
Elmentünk az öltőzőbe és hát mivel nincs lány ruhájuk ezért Liam odaadta az egyik ruháját. Egy kék farmer inget adott nekem. Nadrágot nem kértem hisz az annyira nem lett fagyis.
- Hallod nekem most mennem kell mert a fiúk már várnak de ha átöltöztél akkor gyere ki a nézőtérre!
- Okés csak felöltözök és rendbe szedem a fagyis arcomat.
Liam adott egy puszit az arcómra és azt mondta utána, hogy
- Tessék elkezdtem neked !
Én csak mosolyogtam és a fellegekbe éreztem magam. Kicsit ijesztő volt egy műanyag galamb társaságába öltözni de hátat fordítottam neki. Mikor elkészültem nem mentem ki a nézőtérre hanem inkább csak a színpad mögüll figyeltem őket. Liam olyan felszabadultam énekelt. Még mosolyt is csalt az arcomra. Én csak néztem őket mikor az egyik pillanatról a másikra Niall elesett és nem tudott felállni. Felszaladtam a színpadra.
- Úristen, jól vagy ?
- Igen persze csak kicsit megütöttem magam .
- Okés akkor jó.
A srácok felsegítették Niallt és folytatták a próbát. Én elmendtem és szétnéztem a háttérbe a szobákba. Az egyik helyiségben találtam egy gitárt. Mivel nagyon szeretek gitározni de még senki sem hallott játszani. Reméltem, hogy így is lesz, ezért elkezdtem játszani. A saját szerzeményemet adtam elő, amit még senki sem hallott. Háttal ültem az ajtónak. Résnyire nyitva volt mert nem csukódót be rendesen. Liam épp engem keresett és benyitott az ajtón de én nem láttam őt. Egy ideig hallgatta a játékomat de nem bírta ki és megszólalt.
- Látom megtaláltad Niall gitárját. Nagyon szépen játszol. Ezt te írtad?
Nem tudtam megszólalni így csak megfordultam és nagy nehezen kinyögtem egy:
- Igen ezt én írtam és köszi de annyira nem tökéletes.
Leraktam a gitárt és odamentem hozzá.
- Szerintem igazán jó felénekelhetnéd nem gondolod?
- Hát még nem gondolkoztam el rajta, hogy elkezdjek-e újra énekelni.- ugyanis mostanság kicsit szünetelek.
- Te tudod de szerintem elkezdhetnél megint !
Itt be is fejeződött a beszélgetésünk, mert jöttek a srácok.
- Nem zavarunk a szerelmes perceitekben?- szólalt meg Harry egy nagy mosollyal az arcán. Én persze teljesen elvörösödtem.
- Nem, nem zavartok. – válaszolt vissza Liam durcásan
- Nem megyünk el kajálni valahova? – kérdezte Niall a ki szokás szerint csak az evésre koncentrált.
- De menjünk .- vágtam rá , mert már nagyon éhes voltam.
Természetesen az én kocsimmal akartak menni a srácok de nem fértünk volna be hatan. Harry és Zayn felajánlották , hogy ők majd másik kocsival mennek. Louis és Niall kirohantak a kocsimhoz és beugrottak a hátsó ülésre. Mi Liammel utánuk futottunk nehogy még valami kárt csináljanak, mert ha ketten ők összekerülnek valahol ott mindig valami történik…
~Vége.
Orsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése